05 Awesome-Badge

E-knjižnica

Hrvatski jezik

PUTOPIS O AUSTRALIJI

Naš učenik Marko Novokmet,8.c imao je prilike posjetiti Australiju . Svoje dojmove htio je podijeliti s nama. Evo njegovog putopisa:

Moje putovanje života  u daleku Australiju

POLAZAK

Dan polaska u Australiju,točnije u Sydney bio je 15.12.2012. rano ujutro. Cijelu noć nisam mogao spavati od uzbuđenja zbog  mog putovanja života. Zvuk budilice mojih roditelja nisam mogao dočekati. I kada sam napokon čuo taj dugoočekivani zvuk, skočio sam od sreće.Znao sam da odlaskom u zračnu luku Zagreb i put avionom do Frankfurta započinje moje putovanje života. Dolazak u Frankfurt, najveću zračnu luku u Europi, bio je za mene veliko iznenađenje i tek mi je tada postalo jasno zašto je to najveći aerodrom i zašto baš iz Frankfurta  polazimo na put za Sydney. Svake minute u luku slijeće ili s nje polijeće avion. Iako smo čekali na let gotovo osam sati, to je sa mene prošlo vrlo brzo. A kada sam se kroz tunel napokon ukrcao u avion za svoj toliko željeni let, mojoj sreći nije bilo kraja. Iako je to putovanje trajalo gotovo 21 sat, slijetanje u Sydney doživio sam ispunjen radošću i srećom.

SYDNEY

Veliko uzbuđenje bio je susret s obitelji koju nikada u životu nisam vidio.  Neki od njih vidjeli su me kad sam se tek rodio. Odmah smo krenuli prema našem odredištu pri čemu me oduševljavalo sve što sam vidio.I kasnije sam svakodnevno,upoznavajući grad, bio impresioniran veličinom i prostranošću grada.  Velike udaljenosti, puno ljudi, turisti iz cijeloga svijeta, razne kulture stanovništva koje tamo žive nikoga ne ostavljaju ravnodušnima.

Ali ono što sam najviše iščekivao vidjeti, bila je naravno OPERA SYDNEY – simbol grada, mjesto na kojem pod morem na dvije razine postoji nekoliko koncertnih i kino dvorana, a još na dvije etaže protežu se dvorane za razne izložbe i kulturna svjetska događanja. Oduševio me Harbour bridge, najveći poznati most na svijetu.

To je jedini most na svijetu ispod kojega mogu proći svi svjetski brodovi. Na njemu se organizira najpoznatiji novogodišnji vatromet na svijetu. Svoj posjet  muzeju „Madame Tussandy“  obilježio sam  s puno fotografija, slikao sam se  s mnogim poznatim svjetskim umjetnicima, spotrašima, znanstvenicima. Naravno, svi su oni zapravo voštane figure.Sa Sydney Tower-a vidio sam prostranstvo grada okruženog morem u kojem se s jednog kraja na drugi putuje brodovima koji služe kao gradsko prijevozno sredstvo, uz naravno, podzemnu željeznicu.Jedan od najvećih svjetskih zooloških vrtova je Taronga Zoo, u kojem sam imao prilike vidjeti razne životinje koje tamo žive. Mnoge nisam nikada u životu vidio niti sam znao da postoje.

RASTANAK

Nakon četiri tjedna obilaska grada, upoznavanja njegove kulture i života, druženja s obitelji i raznim ljudima, kupanja u oceanu na Božić, dočeka Nove godine i  raznih drugih aktivnosti, mome boravku u najljepšem gradu na svijetu, došao je kraj. Dojmljivim rastankom oprostio sam se s obitelji, a veliki pozdrav uputilo mi je i osoblje u zračnoj luci Sydney. Jedva čekam da se ponovo vratim gradu koji me osvojio svojom ljepotom.

Marko Novokmet,8.c

objavio: Ivana Sečen   datum: 15. 3. 2013.

Kontakti

Školski list

Upisi

Upisi u 1. razred OŠ Vjenceslava
Novaka u školskoj godini 2024./2025.

Upisnica

Upisno područje

Zamolba za upis izvan upisnog
područja

9:00 - 15:00

utorak, četvrtak
11:00 - 17:00

Fond školske knjižnice možete pretražiti
i online na poveznici.

Natjecanja

Osiguranje

Ambidekster

Obrazovanje

Free counters!

Ispis statistike od 1. 2. 2012.