preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

05 Awesome-Badge

Internet
CARNET

Energetika

     

E-knjižnica

Oglasna ploča

Cambridge ESOL ispiti

U našoj školi već se godinama provodi projekt testiranja učenika za polaganje Cambridge ESOL ispita

Predstavljamo Vam projekt i učenike koji su uspješno položili ispite.  

Chiara Peša, Iva Brzac, Maja Stanković, Patricija Čretni,

Antonio Meštrović, Petar Sredić i Damjan Golubović

Učenicima čestitamo!


Projekt provode učiteljice Ivana Orešić, Jelena Bratuša, Monika Horki Pavrlišek u suradnji s jezičnom gimnazijom Pitagora iz Splita. 

U projektu sudjeluju učenici 4., 5., 6. i 8. razreda, a cilja projekta je upoznati učenike s međunarodnim standardiziranim testovima engleskoga jezika te ih pripremiti za uspješno polaganje ispita.

Testiranje učenika provodi se u prosincu, a uspjeh na ispitu učenicima donosi međunarodno priznatu diplomu koja pokazuje koju su razinu znanja engleskog jezika dostigli.

Ako želite saznati više:

https://www.britishcouncil.hr/ispit/cambridge

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Andrea Brzac   datum: 6. 10. 2017.

Tražilica

Kontakti

Školski list

Upisi

 

Upisi u 1. razred OŠ Vjenceslava
Novaka u školskoj godini 2024./2025.

Upisnica

Upisno područje

Zamolba za upis izvan upisnog
područja

Upitnik za roditelje

Suglasnot za upotrebu osobnih
podataka

Anketa za izbornu nastavu:

- vjeronauka

- informatike

 

Ispis iz OŠ Vjenceslava Novaka

Zamolba za ispis

Ispisnica


Monografija škole

50. obljetnica škole

Idemo u srednju!


Kutak stručne službe


Žarko Manjkas Crvenkapa

Školska knjižnica

Aktivnosti u školskoj knjižnici
i izvan nje!

Radno vrijeme školske knjižnice

ponedjeljak, srijeda, petak
9:00 - 15:00

utorak, četvrtak
11:00 - 17:00


Fond školske knjižnice možete pretražiti
i online na poveznici.


Natjecanja

 


e-Dnevnik


 

 


Osiguranje

Ambidekster


Obrazovanje


 

 

 

 

Free counters!


Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 2. 2012.

Ukupno: 1222272
Ovaj mjesec: 6057
Ovaj tjedan: 1595
Danas: 174




preskoči na navigaciju