Povodom Svjetskog dana mentalnog zdravlja, učenici 2. c sudjelovali su u nizu aktivnosti usmjerenih na razvijanje svijesti o važnosti brige za sebe i druge, razumijevanja vlastitih emocija te međusobne suradnje i podrške.
Radionica je održana na školskom igralištu, gdje je učenike pratio sunčan jesenski dan – idealna prilika da provedu vrijeme na otvorenom, u učenju, igri i međusobnom druženju.

AKTIVNOST 1: Ogledalo

Učenici su bili raspoređeni u dva reda, jedan nasuprot drugome — jedan red predstavljao je „ogledalo“, a drugi likove koji se u njemu ogledaju.
Zadatak je bio jednostavan, ali vrlo zabavan: učenici su naizmjenično oponašali pokrete svojih „odraza“. Kroz ovu vježbu razvijali su pažnju, koncentraciju i empatiju, učeći kako prepoznati i uskladiti se s drugima.

AKTIVNOST 2: Moj dan

U drugoj aktivnosti učenici su zamišljali svoj savršeni dan — od trenutka buđenja do odlaska na spavanje. Zatim su svoje maštovite dane opisivali drugima. Nakon što su svi podijelili svoje zamišljene dane, zajednički su razgovarali o tome što im je važno, koje želje mogu ostvariti te što ih može spriječiti u tome. Kroz ovu aktivnost učenici su osvijestili vlastite potrebe, želje i ciljeve te naučili da uvijek postoji način da učinimo svoj dan ljepšim i ispunjenijim.

AKTIVNOST 3: Zapetljani ples

Za kraj učenici su sudjelovali u zabavnoj i simboličnoj aktivnosti — Zapetljanom plesu. Držeći se za ruke, stvorili su „čvor“ koji su morali zajednički raspetljati, bez ispuštanja ruku. Ova je vježba potaknula suradnju, komunikaciju i povjerenje među učenicima, ali i pokazala kako se mnoge situacije u životu mogu razriješiti ako zajedno tražimo rješenja.

Kroz sve tri aktivnosti učenici su naučili koliko je mentalno zdravlje važno. Na zabavan i kreativan način, u toplini jesenskog sunca i uz smijeh svojih prijatelja, podsjetili su se da briga o sebi i drugima počinje malim koracima — osmijehom, razgovorom, razumijevanjem i zajedničkim djelovanjem.

Skip to content