Naziv radionice: Da sam ja netko
Razred: 6.b  

Povodom obilježavanja Dana BezVeze, u 6.b razredu održana je radionica pod nazivom Da sam ja netko, inspirirana knjigom 60 otkucaja autora Borisa Jokića. Cilj radionice bio je potaknuti učenike na introspektivno promišljanje, razvijanje emocionalne pismenosti te izražavanje unutarnjih doživljaja putem likovnog i pisanog izraza.

Radionica je započela odabirom likovnog pribora – učenici su slobodno birali između bojica, flomastera, pastela i kreda, prema vlastitim afinitetima. Nakon toga, zamoljeni su da zažmire ili naslone glavu na stol te da svu pažnju usmjere prema svom unutarnjem doživljaju.

U tišini i miru, dok je u učionici svirala pjesma Da sam ja netko, učenici su se poticali da osluškuju svoje misli, osjećaje, slike i emocije koje se javljaju. Nakon slušanja, svaki je učenik dobio prazan papir te zadatak da likovno prikaže ono što je “vidio”, osjetio ili čuo. Naglašeno je kako ne postoji točan ili netočan prikaz – svaki rad bio je osoban izraz unutarnjeg doživljaja.

U drugom dijelu radionice, učenici su na novi papir zapisali naslov Da sam ja netko te odgovorili na pitanje: što bi promijenili u svijetu kada bi mogli učiniti što god požele – kako za sebe, tako i za druge. U svojim odgovorima dotaknuli su se tema poput borbe protiv siromaštva, očuvanja okoliša, ravnopravnosti, poboljšanja odnosa među ljudima i osobne sreće.

Ova je aktivnost omogućila učenicima da se izraze i pisanom riječju te podijele svoje vrijednosti, snove i ideje za bolji svijet.

Radionica – Čarobna fizika

Učenici 8.a razreda uronili su u čarobni svijet optike, istražili su pojavu loma svjetlosti i totalne refleksije.

Radionica: Igrom do razvoja strateškog razmišljanja

Učenici 7.a i 5.c razreda za Dan BezVeze igrali su razne strateške igre. Radionica je osmišljena za učenike s ciljem poticanja logičkog mišljenja, planiranja i donošenja odluka kroz razne igre i timske izazove. Kroz interaktivne i zabavne aktivnosti, učenici razvijaju vještine strateškog razmišljanja, suradnje i rješavanja problema, učeći kako analizirati situacije i predviđati posljedice svojih poteza. Radionica potiče kreativnost, kritičko razmišljanje i samopouzdanje u donošenju odluka na zabavan i poticajan način.

Radionica: Wir Machen Theater

Radionica glume lutkama pod nazivom “Princeza i žabac” na njemačkom jeziku. U radionici su sudjelovali učenici 5. razreda.

Radionica: Dan bez veze s bivšim učenikom Filipom Stolnikom

Na satu lektire u 5.b uživali smo u pjesmama Grigora Viteza, ali i u razgovoru s jednim posebnim gostom. Naime, posjetio nas je bivši učenik Filip Stolnik čiji likovni radovi još uvijek oplemenjuju školski prostor. Filip je bio vrijedan učenik, no posebno talentiran za slikanje. Tijekom školovanja mnogi likovi iz lektirnih djela oživjeli su na njegovim crtežima, a uvijek je bio dio mnogobrojnih aktivnosti kojima je predstavljen rad škole. Filip je uspio ostvariti svoj san. Završio je Akademiju likovnih umjetnosti (Slikarski odsjek). Danas je radosno ušao u učionicu, sjeo u klupu te rado odgovarao na pitanja koja su mu postavljali radoznali petaši. Uputio im je i važne životne poruke, a jedna od njih je kako je važno razvijati talente koje imamo. Filip je s radoznalošću prošetao školskim hodnicima, a prisjetio se i svojih radova u učionici povijesti. Ovom prigodom u znak zahvalnosti ravnatelj Žarko Ćorić u društvu prof. Abeline Finek i prof. Milvije Vuk dodijelio mu je Monografiju škole. Jednu je ponio i za svoju sestru Luciju koja se također iskazivala svojom kreativnošću te su zajedno doprinijeli obogaćivanju kulturne i javne djelatnosti naše škole.

Radionica: Think Green

U eko-radionici Think green učenici su istraživali različite načine zaštite okoliša te su izrađivali plakate na engleskom jeziku.

Radionica: Morska igra tišine
Učenici 1.a razreda su sudjelovali na radionici „Morska igra tišine“. Na podu, uz zvukove valova, učenici su iz pokrivene kutije izvlačili kartice s raznim morskim oblicima, tražili su njihove sjene i čitali motivirajuće citate koji su se nalazili na karticama. Nakon igre tišine učenici su se osjećali opušteno i spremno za morske avanture.

Radionica: Igre

Učenici prvih razreda sudjelovali su u sportskim aktivnostima: skakanje u vreći, povlačenje užeta, trčanje i u štafetnim igrama s pomagalima. Nakon toga u 1.b i 1.c održana je radionica o društvenim igrama. Razgovarali smo o igrama koje su igrali roditelji i bake i djedovi naših učenika. Na kraju smo svi zajedno igrali društvene igre i dobro se zabavili.

Skip to content