
Na samom kraju 4. razreda, u sklopu nastavnog predmeta Informatika, učenici su imali priliku izraditi projektni zadatak koji na poseban način prikazuje njihovo osnovnoškolsko putovanje kroz prve četiri godine.
Zadatak su izrađivali u paru ili samostalno, a rad se odvijao na svakom računalu zasebno, s naglaskom na suradnički rad putem zajedničke Sway prezentacije. Time su učenici usvojili vještine rada u digitalnom okruženju i istovremeno razvijali odgovornost i timsku komunikaciju.
U programu Sway, učenici su:
– nabrojali sve učiteljice koje su im predavale – bilo da je riječ o redovnoj nastavi, zamjenama, izbornim predmetima, izvannastavnim aktivnostima ili bilo kojoj osobi koja je ostavila trag u njihovom školovanju.
– svaki opis popratili su fotografijom učiteljice, koju su naučili prenijeti putem USB kabela, Teamsa, OneDrivea ili e-maila.
– opisali svoj doživljaj svakog razreda, prisjećajući se što su učili, kojih se predmeta najviše sjećaju, kao i terenske nastave, posjeta muzejima, kazalištima i drugim školskim aktivnostima – sve to uz prigodne fotografije.
Kao završni korak, učenici su u Canvi izradili videozapis o svojem školovanju iz osobne perspektive. Video je sadržavao tekstualne opise, fotografije i glazbu, a zatim je umetnut unutar njihove prezentacije i podijeljen na zajedničkoj digitalnoj ploči.
Njihove kreativne uratke možete pogledati na poveznici.
Uživajte u njihovim pričama, uspomenama i zahvalnosti pretočenoj u riječi, slike i zvuk.