Kampanja Digitalna empatija – učimo suosjećati i u digitalnom svijetu 

U sklopu aktivnosti iz projekta “Digitalna empatija” na temu digitalne empatije, učenici 7.d i 8.a razreda su izradili vizualne poruke koje nas podsjećaju koliko je važno zadržati razumijevanje, pažnju i poštovanje – čak i kad komuniciramo putem ekrana.
 “’Treniraj aktivno slušanje, iako su razgovori virtualni.”

“Potvrdi njihove osjećaje – koristi riječi poput: ‘Zvuči stvarno frustrirajuće.’”

 “Nemoj umanjivati osjećaje – izbjegavaj rečenice poput: ‘Ma nije to ništa.’”

Ovi plakati dio su učenicima bliske i važne kampanje kojom želimo potaknuti svjesnu, suosjećajnu i odgovornu online komunikaciju.

Kampanja je uspješno potaknula interaktivnost i promišljanje o posljedicama manje empatičnom pristupu online svijetu. Provodila se na službenoj Instagram stranici škole te je uključila učenike, bivše učenike, roditelje i nastavnike. U objavama smo iskoristili sve alate društvenih mreža kako bi interaktivno pozvali pratitelje na sudjelovanje u razmišljanju o digitalnoj empatiji. Objave su uključivale kvizove, “mit ili istina”, izazove te poruke za razmišljanje o ponašanju na internetu. Kampanja je uspješno završila te su učenici sudjelovanjem u izradi ove kampanje naučili biti digitalno empatični!

Zato nastavljamo s podizanjem svijesti o toj temi kroz radionice, razgovore i kreativne projekte.

Budimo pažljivi – i iza ekrana postoje osjećaji.

Proveli smo i kratku anketu među učenicima o digitalnoj empatiji. Rezultati pokazuju da velika većina učenika prepoznaje važnost empatije u digitalnom okruženju, ali istovremeno ističu kako često svjedoče nesporazumima, pa i nepristojnoj komunikaciji online. U nastavku pogledajte rezultate ankete.

 

Skip to content